مهربون من “من سرم درد میکند برای “دعواهایی” که با هم نکردیم…xa0لعنتی چقدر مهربان هستی تو …!” ● شنبه بیست و هشتم اسفند ۱۳۹۵ ● 12:23 ● می نویسم برای فرزادم ...