چه گناهی؟ تو مرا تنگ در آغوش بگیر تن تو عین بهشت است، جهنم بـــا من! حد شرعی نشود مانع مــا، راحـت باش!محرمیت همه با خطبه که نیس، الزاما !...
لب هایم .؟ روزه دار روزهایِ . بی تو بودن است .! جرعه ای بوسه بفرست . افطار کنم !!...